mandag 26. september 2011

nå er det jamenn lenge siden sist jeg skrev noe her...



Har helt glemt at jeg har en blogg jeg...men skal begynne å skrive igjen litt nå tror jeg...har vært veldig opptatt med å strikke i det siste, bare et helt enkelt lappeteppe til eldste datter i huset..innimellom strikker jeg også andre ting, bla to bamser og en veske og isted prøvde jeg meg på en gryteklut, strikket med dobbelt garn så det gikk ganske raskt.

Siden sist jeg skreiv litt har vi fått oss både akvarie og en katt til..Ragnar heter den og er verdens søteste og rampete katt...han har ADHD tror jeg, han raser over hele huset og er overalt:)


Her er et bilde av han!!

1 kommentar:

  1. Så kjekt å se at du er tilbake med blogging :)))

    Her går det også unna med strikketøyet :))) Har i grunnen såpass mye garn, at jeg burde strikket hele døgnet, he he...;( Høres kjekt ut med strikket veske... Har du lyst å dele den oppskriften??

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett