søndag 9. oktober 2011

det snør i Odnes

Nå har høsten kommet for fullt her og jamenn har det kommet litt snø flere steder også...her kommer det et og annet snøkorn fra himmelen og gubben har tenkt å legge om til vinterdekk nå. Han er vikar så mange steder at det er tryggest å ha bilen klar for alle slags forhold. Det er ganske kaldt idag så vi fyrer i ovnen også. Koselig med den knitrelyden synes jeg :)

Vi har ingen planer for dagen, Sunniva skal bort, men vi andre skal være hjemme og kose oss..Blir en skikkelig innedag idag, har tenkt å fortsette litt på albumet til Sunniva. Det er bilder fra hun er født og opp til¨nå, litt sånn "scrappestyle". Jeg er ingen stor scrapper, men liker å pynte litt rundt bildene. Jeg har et slik album selv fra jeg er liten og synes det er så moro å se i det fra tid til annen. Særlig etter at jeg mistet moren min er det vemodig å se på de bildene....Av og til må en se bakover for å se framover tror jeg noen sa engang, og det er sant...en vet ikke hva en har før en mister det..Så et lite "visdomsord" fra meg til slutt:

TA VARE PÅ DE RUNDT DERE FØR DET ER FOR SENT!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar