fredag 2. mars 2012

da var det helg igjen:)

Så var det atter en ny fredag, men siden jeg ikke jobber noe særlig for tiden har jeg ingen "helgefølelse"..og for å gjøre saken "verre" har jo ungene vinterferie denne uken, så jeg har kunnet sovet lengre enn normalt denne uka...var faktisk litt forvirret over hvilken dag det var idag også..det føltes som søndag faktisk..
Har begynt å få litt mer orden på konfirmasjonsforberedelser også, etter å ha snakket med søstern (som har LITT mer peil enn meg på slike ting!! Takk Else:) )..men har ikke fått begynt skikkelig med noe enda...typisk meg det!

Vel vel, hvis noen har noe tips til konfirmasjonsopplegg (som kan spare en for noen kroner) tas de imot med takk!! Legg gjerne igjen en kommentar her eller på facebook:)

Ha en fortreffelig helg videre folkens:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar