mandag 2. august 2010

hallo! Ny uke, nesten slutt på ferie/hello! New week, almost finished with the vacation

Nå er det en ny uke og gubben begynte å jobbe igjen i dag. Vi la oss ved 23-tiden alle sammen igår kveld, og da stod faktisk ungene opp før klokken 10 i dag:) Godt å komme inn i en ordentlig rutine igjen...
Planene for dagen er ikke helt klare enda, men idag får vi ihvertfall prøve å være litt ute, det er faktisk ganske så bra vær her nå, sol og nesten skyfri himmel:)
Har begynt på nytt med slanking etter å ha lagt på meg littegrann i helga, ble kanskje litt vel mye godteri..har et lite problem med  vektene, har to vekter og de viser nesten 10 kg forskjell, så hvem skal en tro på ? er fristende å tro på den som viser minst, men jeg får spørre om jeg får veie meg når jeg skal til legen, så får vi se hvem som er riktigst:)
vel, vi talas!!

Now it is a brand new week and my husband has started to work again. We went to bed around 23.00 last night every one of us and it is nice to see that the kids actually woke at around 10 a.m the next morning..It is so nice to get some routines around this again..
I haven`t gotten any plans for today, but we have to try to get out today because the sun is shining and the sky is almost cloudless:)
I am starting my diet again after puting on some weight again...Maybe I ate too much candy ...I have a problem with my weights though, I have two of them and they differ with about 10 kgs..I have to ask the doctor if I can weigh myself at her office and then I know which one of ours show the correct number...
Well, talk to you later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar