søndag 10. oktober 2010

søndag den 10.10.10

Først og fremst vil jeg si : gratulerer med dagen til alle som har bursdag i dag!! Spesielt å feire bursdagen sin idag vil jeg tro:)

Idag er det kjempefint vær og om noen timer skal vi på fotballavslutning. Har laget sjokoladekake som jeg skal ta med. Må til Hov og hente Sunniva først da, hun har vært hos en venninne i natt. På fredag var hun i bursdag, så det er ikke mye vi har sett av henne i helga...

I går tok vi ned trampolina, for siste gang tror jeg. Jeg har mest lyst til å selge den, den bare står der hele sommeren uten at noen bruker den regelmessig. Pengene vi kunne fått for den kunne gått til å kjøpe en hammock å ha på verandaen istedet...

Hva skal dere gjøre idag da? Håper dere alle får en spesiell og fin søndag i dag! Husk at livet er kort og at vi må ta vare på hver dag og ikke minst ta vare på hverandre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar