fredag 1. oktober 2010

GIVE AWAY!!!

Siden jeg ikke fikk noen respons sist jeg skrev om give away, så prøver jeg igjen. Jeg har altså den nyeste Varg Veum boka som jeg gir bort til en heldig person, men da må dere legge igjen en kommentar om hva som er favorittboka deres! En kommentar er det samme som 1 "lodd"..

Siden sist jeg skrev, har jeg også lest ferdig en bok som heter " Hestenes klan" av Live Bonnevie. Jeg syns boka var litt kjedelig innimellom, den passer nok best for de som er hesteinteressert i og med at det var veldig mye beskrivelser av forskjellige gang og løpearter hos hester, men selve historien var ganske bra. Den handler om ei jente og hestene hennes og at hun oppdager mange nye ting ved seg selv, den handler ganske mye om det å gjøre opprør mot foreldrene sine og jeg tror nok mange vil kjenne seg igjen i det som er skrevet om hvordan det er å være tenåring og prøve å gjøre alle til lags. Jeg skal ikke røpe slutten for den som vil lese den, men boka var bra på mange måter, spesielt slutten. Men den rørte ikke ved noe spesielt i meg, siden den virker som om den egentlig er mest rettet mot "hestejenter" (noe jeg aldri har vært). Men jeg leste hele boka og den er forholdsvis lettlest selv om den er ganske tjukk, 448 sider.

4 kommentarer:

  1. Jeg så din forrige give away, men hadde jo helt glemt den av.... Nå har jeg vel ikke akkurat noen favoritt bok, men har en som jeg tenker ofte på. Og som jeg kunne tenkt meg å lese igjen... Jeg husker ikke forfatterens navn, men boka het "Men tankene mine får du aldri"....

    SvarSlett
  2. Å den boka er fin!! den leste jeg for mange år siden, den kunne jeg tenkt meg å lese igjen..er vel en sann historie det vel..
    Takk for kommentaren. Foreløpig er jo du den eneste som har kommentert, så ikke se bort fra at du får boka i posten!
    Ha en fin helg!! Kose dere masse:)

    SvarSlett
  3. Ja, den er kjempe fin :) Ja, det er en sann historie :D
    Bare koselig :) Da venter jeg i spenning jeg :D

    Tusen takk :D Ha en fin kveld du også :) Kose deg masse med mann og barn :D

    SvarSlett
  4. Den boka er fin. Jeg tror den er skrevet av Sverre Asmervik.
    Jeg har så mange favorittbøker... Men de jeg stadig har lyst til å lese igjen er bøkene om Julie av Anne Karin Elstad.
    Ha en god helg:)

    SvarSlett