torsdag 29. juli 2010

en ny dag :)

Hallo på dere! Nå sitter jeg her og hører på musikk og koser meg, ungene ligger fortsatt og sover, men får vel snart vekke de...de har nesten satt døgnet på hodet, blir ikke mye gøy å skal legge seg tidligere om noen uker nei...

Det ble ikke mye kortlaging i går, begynte istedet med et nytt broderi...lærer visst aldri dette med at jeg ikke skal begynne med noe nytt før jeg er ferdig med det jeg driver med....blir nok enda et halvferdig et som bare blir liggende der...har en tendens til å sy litt feil hist og pist ;) Får nok bare sy når jeg er opplagt til det:)

Har en gledelig nyhet: vekta går endelig nedover! Har meldt meg inn i Vektklubben på VG-siden, og den er til stor hjelp med kaloritelling og tips..jeg har ikke gått tur idag, men jeg våknet så sent at jeg orket ikke..litt lat må en få være..

Takk for kommentaren,Andrea...jeg vil med glede ha deg som gjensidig støtte i vår "kamp" mot vekta:) er så kjekt å ha noen som en kan prate om sånne ting med! Er for å si det rett ut:dritkjedlig å slanke seg...jeg elsker sjokolade, men legger på meg bare jeg tenker ordet omtrent...buhu:(    Men jeg har fått beskjed av legen om å gå ned litt, så da får jeg ihvertfall prøve! Kan skeie ut i helgene, får være flink og spise masse frukt i ukedagene....er jo godt det også!

2 kommentarer:

  1. Bare hyggelig det :)
    Da står vi sammen i kampen mot kiloene!
    Den vinner vi:)
    Jeg skal kutte ut godter og cola hver dag, være like streng med meg selv som med ungene :p
    Morsomt å lese om deg og dine

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nedgang,så flink du har vært.

    Ja,det er vanskelig å gå ned i vekt,jeg er også en som går opp bare jeg ser på sjokolade,hehe.vet akkurat hvordan du har det. Jeg er forresten også på vektklubb, heter primrose der-Har gått ned noen kg ved hjelp av vektklubb vg.

    du er velkommen til å ta en titt på bloggen min også.
    ha en fin dag.klems.

    SvarSlett