onsdag 28. juli 2010

Hallo!

Hei på dere! Jeg fant ut at jeg kunne starte med blogging jeg også siden "alle" andre gjør det. Jeg ble litt inspirert av andre blogger og tenkte da at jeg også kunne skrive litt om meg selv her.
Jeg er faktisk den eneste i familien som er oppe enda, enda klokka nærmer seg 9.
Det er slik det er å ha ferie, men jeg er tidlig oppe for det jeg da...Jeg er så "flink" at jeg har begynt å gå turer på morgenen og det må jeg nok skal vekta gå riktige veien, nemlig nedover. Kommer nok til å skrive en god del om den framover....Jeg må ned i vekt, men hvor enkelt er det da liksom når en elsker godteri.....
Har planer for dagen; skal ta opp igjen kortlagingen som har ligget på vent en stund nå. Holder også på med et broderi på et teppe som en gravid venninne skal få...Er gøy å lage kort, men har som sagt ikke drevet med det på en stund. Dagene går så fort atte...
Vi talas senere folkens!

1 kommentar:

  1. Hei!

    Så gøy:)

    Gratulerer med blogg!
    Jeg er helt fersk selv.

    Dette med vekt og godteri skjønner jeg godt altså... blæh... jeg elsker godter og spiser hver dag! også cola da... sukk
    kanskje vi skal motivere hverandre?

    Klem Andrea

    SvarSlett