lørdag 25. september 2010

bøker...og give away...

er min store lidenskap her i livet og jeg har vel lest noen hundre bøker siden jeg startet å lese. Akkurat nå f.eks leser jeg i tre bøker, er nesten ferdig med å lese hele "Isfolket"-serien og så var vi på biblioteket på tirsdag og da fant jeg noen nye bøker..Har startet på to av dem og nå ligger den ene på soverommet og den andre på stua, må alltid ha en bok i nærheten, hvis det er noe kjedelig på tv og jeg ikke gidder å sitte ved datan er det veldig greit å ha en bok i nærheten. Har også "overtalt" gubben til å lese litt og det er jo bare positivt det! Men der går det helst i sportsbøker, mens jeg leser det meste. Har bare en "regel", hvis boka ikke fenger etter de første sidene gidder jeg ikke lese den! Livet er for kort for kjedelige bøker...
Har tenkt å skrive endel om bøker jeg leser framover, og vil gjerne at dere som leser bloggen min sender meg kommentarer på hva slags favorittbøker dere har, så kansje jeg også får lest noe jeg kanskje ikke har hørt om før! Og fra nå skal jeg skrive opp hver eneste bok jeg leser, og se hvor mange det blir i løpet av ett år...blir spennende å se selv også, siden jeg ikke vet antallet selv. Men jeg elsker jo bøker så jeg regner med at det blir et høyt antall! Og hvis jeg kan få noen andre til å lese mer, er det bare positivt i samme slengen!! Blir en liten give away senere her også, så følg med...Og det er en bok! Den nyeste Varg Veum boka faktisk...Bare legg igjen en kommentar og si hvilken favorittbok du har og så trekker jeg en i løpet av uka som kommer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar