onsdag 1. september 2010

Igår

vant laget til Line over Søndre Land 7-5!! Var så gøy at de vant og de ble så glade selv at det var en fryd å se på:) Håper neste kamp går like bra..

Line la seg i badekaret da vi kom hjem og ble så slapp at jeg måtte dusje henne, og hun sovnet nesten etterpå. Hun la seg faktisk litt over klokken 21 og da ble jeg litt bekymret for ungene er vanligvis ikke i seng før 22.30..Jeg var oppe hos henne for å si natta noen minutter etter og da var hun glovarm...Hun hadde klaget over sår hals før på dagen så feberen var vel bare en naturlig konsekvens av det. Hun var slik varm-kald hele natta, feberen kom og gikk så hun er hjemme fra skolen idag. Jeg skulle egentlig i barnehagen idag, men sa ifra i går kveld at jeg måtte være hjemme med henne. Jeg sender ikke henne på skolen når hun har hatt feber om natta..vil ikke at hun skal sitte på skolen å være sjuk. Hun virker litt bedre nå, har fått i seg litt mat, men hun er slapp og orker ikke så mye, får tro det bedrer seg utover dagen. Jeg liker ikke at unga er sjuke, de er ikke seg selv da, vanligvis er de fulle av futt og leven hadde jeg nær sagt, men når de er sjuke, er de stille og vil bare sove.

Vi talas senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar