onsdag 15. september 2010

onsdag og nydelig vær!!

Idag måtte jeg bare ut og gå en tur! Sola skinner og det begynner å bli nydelige høstfarver på bladene...liker veldig godt høsten...Har ikke sovet noe spesielt godt i natt, har tenkt og grublet over diverse ting, har ordnet noe av det, men får ikke ordnet alt fordi det avhenger av andre ting..æsj, en kan jo bli gal av slik! Imorgen og fredag skal jeg i barnehagen, gleder meg, men håper jeg får sove godt de nettene ihvertfall..
Line sitt lag vant forøvrig kampen sin i går, hele 13-0:) De rett og slett overkjørte det andre laget, og Line scoret to av målene også!! Litt stolt da ja, både hun og vi:) De skal spille i morgen også, men regner ikke med å vinne den, det er mot et mye bedre lag. Men en kan jo alltids håpe:) De skal også på Bendit-cupen i helga (samtidig som vi skal i bursdag..typisk), og jeg regner med at når søndagen kommer er Line dritlei fotball...

må bare sette inn dette bildet, dette er yndlingsfilme(ne) mine, må få sett dem opp igjen snart...viggo mortensen er bare nam nam:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar