søndag 5. september 2010

lat søndag...

idag har jeg tenkt å bare være inne, det er overskyet og grått nå og vi fyrer i ovnen. Må nesten rydde og tørke litt støv etterpå, men det er så kjedelig.............jeg er litt værsjuk tror jeg, er veldig kald på fingra så jeg får vel sette igang etterpå med noe husarbeid, får varmen i en det ihvertfall om ikke noe anna:) Vasket mye klær igår og må vel vaske litt idag også, men skulle ønske at jeg hadde et vaskerom med varme i gulvet, men det er nok noe en må vente med å få til en vinner i lotto...he he:) er nok ikke så heldig at en vinner noe tenker jeg, har foreløpig bare vunnet de minste premiene. Men får tro at det en gang kan bli min tur til å vinne masse...har mange planer da som det hadde vært moro å oppfylle:)


Talas:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar